De MijnKracht applicatie is een eenvoudige HR-tool die medewerkers ondersteunt bij hun persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit. Een gebruiksvriendelijke web en mobiele applicatie die de focus legt op reflectie, vitaliteit en actiegerichtheid. De applicatie werkt met een standaard koppeling met AFAS om alle relevante medewerker gegevens op te halen.
Hoe is de applicatie te bereiken?
De applicatie is te openen via jouw eigen AFAS InSite of via de mobiele app. Via AFAS Insite word je automatisch ingelogd. In de mobiele app kun je inloggen met jouw Single Sign-on gegevens van Microsoft.
Bekijk hier een instructie om de mobiele app op jouw telefoon te zetten.
Welke functionaliteiten zitten er in de applicatie?
Voor medewerkers
- Het aanmaken en bijhouden van doelen en acties.
- Feedback vragen en ontvangen.
- Inzage in het teamplan
- Notificaties voor feedback taken worden ook aangemaakt in AFAS.
Voor leidinggevenden
- Inzien van de doelen, acties en voortgang van medewerkers binnen het eigen team.
- Actief doelen bijhouden en feedback geven.
Voor HR
- Het beheren van content, hulpartikelen en keuzehulp om medewerkers te ondersteunen bij het opstellen van doelen.
- Dashboard met inzicht in het gebruik van de applicatie binnen de organisatie.